Met een waaier aan oplossingen tracht Bidfood De Clercq
zo flexibel mogelijk in te spelen op uw behoeften:
Online bestellen
Bidfood De Clercq besloot om het technologisch pad verder te bewandelen en haar klanten een eigen platform voor online bestellingen aan te bieden. Met dit systeem plaatst u uw bestellingen wanneer dat u het beste uitkomt en met kennis van zaken: volledige productinformatie met prijs, voorraad, technische fiches, … Gedaan met verkeerde gegevensinvoer of misverstanden via de telefoon. Uw bestellingen komen rechtstreeks in ons systeem terecht.


Wat Bidfood De Clercq u te bieden heeft in een notendop:
- Al uw bestellingen, statistische gegevens en een duplicaat van uw facturen in een oogopslag
- Consulteer de klok rond prijzen en technische fiches die in reële tijd worden bijgewerkt
- Verzamelpunt van onze folders en verschillende promoties
- Een systeem van boodschappenlijsten waarin u tot 6 maanden terug in de tijd kunt
- We sturen u een bevestigingsmail met de details van uw bestelling
Ervaart u problemen met het platform of verneemt u er graag meer over?
Geef ons dan gewoon een seintje en we adviseren u of helpen u graag verder.
Klantendienst
Zijn al die onlinetoestanden niet echt aan u besteed of stuit u op een probleem, dan kunt u voor een gepersonaliseerde service terecht bij de klantenservice van Bidfood De Clercq. Ons dynamisch en flexibel team:
- neemt uw orders via telefoon of mail in ontvangst
- beantwoordt al uw vragen om inlichtingen
- lost eventuele problemen met leveringen op
Behalve op feestdagen kunt u van maandag tot vrijdag tussen 8.30 u en 12.00 u en van 13.00 u tot 17.00 u en op zaterdag tussen 9u en 12 u bij onze klantendienst terecht.


Commerciële dienst
Bidfood De Clercq beschikt eveneens over een sales team van gemotiveerde vertegenwoordigers met horeca-feeling. U kan bij hen terecht voor de opstart van een nieuwe zaak, productadvies, specifieke wensen, … Zij helpen u graag verder met een persoonlijke en klantvriendelijke aanpak. Contacteer ons nog vandaag!